Znajdź zakwaterowanie i złóż niewiążące zapytanie
from 110 €

Nov
Dec

Krótki opis

Kolarstwo górskie w Funes to naprawdę coś dla koneserów!

Opis

Nic dziwnego, że wędrówki od schroniska do schroniska są tak popularne. Można tam dobrze zjeść, poznać miłych przyjaciół, a wycieczki nie są daleko. Rowerzyści górscy również coraz częściej korzystają z tego typu wycieczek. Na przykład ta przez Funeser Almen do Valle Isarco.

Punkt początkowy wycieczki

Farma Ranuimüllerhof

Punkt docelowy wycieczki

Zanser Alm, Sass Rigais, Dusler Alm lub "nowa" i "stara" Geschnagenhardt Alm.

Opis trasy

Wycieczka po alpejskich pastwiskach rozpoczyna się na farmie Ranuimüllerhof w tylnej części doliny Villnöss. Stąd można dotrzeć do wszystkich schronisk w dolinie. Można na przykład pojechać rowerem do idyllicznego schroniska Zanser Alm, skąd roztacza się pierwszy wspaniały widok na Geissler: Z gospodarstwa Ranuimüllerhof przez Ranuierboden do szlabanu, skręcić w lewo na skrzyżowaniu wzdłuż potoku Zanser Bach do parkingu Zanser (1 677 m), w lewo wzdłuż toru saneczkowego do Gampenalm (2 062 m) i leśną drogą do schroniska Zanser Alm.

Można też pojechać rowerem do podnóża Sass Rigais. Inną alpejską alternatywą może być Dusler Alm (1 800 m): na 9,3 km (1 721 m) na rozwidleniu dróg należy skręcić w prawo pod górę w kierunku Dusler Alm, na 9,95 km (1 787 m) na rozwidleniu dróg należy skręcić w lewo w dół. Lub "nowy" i "stary" Geschnagenhardt Alm na wysokości 2 048 m: Km 4,9 (1 760 m) skrzyżowanie ze ścieżką poprzeczną i w prawo pod górę w kierunku Geisler- i Gschnagenhardtalm, Km 6,9 (2 006 m) Gschnagenhardt Alm; z Alm z powrotem w dół tą samą ścieżką.

Wyposażenie

Rower górski, kask, ochrona przed wiatrem i deszczem, okulary przeciwsłoneczne, pompka.

Transport publiczny

Autobus, pociąg do Bressanone lub Chiusa

Jak dojechać

Z autostrady Brenner A22 (zjazdy z autostrady Brenner, Vipiteno, Brixen-Nord/Pustertal i Chiusa) bezpośrednio do regionu wypoczynkowego Valle Isarco.